ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

I. A Szolgáltató

1. A www.ozen.hu online áruházat a MarketingBrigád Kft. üzemelteti (továbbiakban: “Szolgáltató”).

2. A Szolgáltató cégneve: MarketingBrigád Kft.

A Szolgáltató rövidített neve: MarketingBrigád Kft.

3. A Szolgáltató székhelye: 2053 Herceghalom, Kiserdő út 7/b.

A Szolgáltató levelezési címe: 2053 Herceghalom, Kiserdő út 7/b.

4. Szolgáltató a jogszabályok szerint csomagküldő tevékenységet folytathat.

II. A szolgáltatás igénybevétele

1. A megrendelések leadása a www.ozen.hu internetes áruházban telefonos vagy elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a www.ozen.hu webcímen.

Telefonon és e-mailen leadott rendeléseket a Szolgáltató szintén elfogad. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató elektronikus úton küldi el a felhasználók részére. A rendeléskor  a felhasználónak van lehetősége a rendelési adatok megadására.

A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.

2. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja.

3. A leadott rendelésektől való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 17/1999. (II.5). kormányrendelet tartalmazza.

3.1. A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül. Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a termék kézhezvételétől számított 8 napig gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül.

3.2. Kézhezvételi időpont a kézbesítési ponton történő átvétel esetében a rendelés az átvételi ponton történő átvétel időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek az átvételi ponton, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.

3.3. A sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza a MarketingBrigád Kft. címére és 14 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

3.4. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

3.5. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.

4. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyv és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

5. Ha a megrendelt termék/árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól.

6. A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 17/1999. (II.5.) kormányrendeletben és a Polgári Törvénykönyvben rögzített rendelkezések irányadóak. A Szolgáltató a nyilvánvaló elírásokért, a nyilvánvalóan hibás adatrögzítésből fakadó tévedésekért felelősséget nem vállal.

7. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételének további feltételei a www.ozen.hu oldalon adatvédelmi nyilatkozat oldalon olvashatóak.

8. A felhasználó teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelyet ő kezdeményezett az oldalon. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon a megrendelés pontos kitöltéséről.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.

9. A felhasználó teljes körű szavatosságot vállal az előző bekezdésben hivatkozott, a megrendeléskor megadott vásárlói adatok valóságtartalmáért. Amennyiben utóbb kiderül, hogy az általa megadott adatok bármelyike, így különösen a felhasználó által megadott szállítási cím nem felelt meg a valóságnak, és ebből a Szolgáltató bármilyen kár éri illetőleg a Szolgáltatóval szemben bármilyen joghátrányt érvényesítenek, a felhasználó köteles a Szolgáltatóval szemben maradéktalanul helytállni, és a Szolgáltató fenntartja jogát, hogy a felhasználóval szemben kártérítési igényt érvényesítsen.

III. Egyéb rendelkezések

1. A Szolgáltató rendszere a vásárlók és látogatók aktivitásáról adatokat gyűjthet.

2. A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a az oldalon található bármelyik űrlapon keresztül letölt vagy kr ingyenes receptet, vagy egyéb információt. Erről bővebben az adatvédelmi nyilatkozatban olvashat.

3. A felhasználó a III.2 pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

4. A Szolgáltató magára nézve kötelezőnek tekinti a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét (http://www.ort.hu/hu/kodex/elszo).

5. A Szolgáltató által közzétett receptek, tippek, tanácsok tájékoztató jelleggel kerülnek publikálásra és azért a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli. Az egészségügyi hatások mindenkinél eltérőek lehetnek, ezért mindenképpen konzultáljon előtte orvosával.

6. Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik, az info@ozen.hu címen, valamint a Szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálaton, a 06-1-701-1806-os telefonszámon.

Frissítés…
  • Nincsenek termékek a kosárban.